Pentru vacante fara repercusiuni asupra fizicului tau specialistii in fitness recomanda folosirea produselor profesionale No+Vello si antrenamentele usoare.

Confesiuni Raul Toma, personal trainer: ” Noi toti avem nevoie de vacante. Atunci cand eram la scoala, asa se numeau. Acum, ca suntem in campul muncii, se numesc concedii. Chestie de semantica. Ideea este aceeasi, iesirea din cotidian, intreruperea unei monotonii crunte, opreste rutina. Daca imi citesti articolele inseamna ca faci sport, iar acest lucru face parte din monotonia sau rutina ta zilnica. Si acesta este un lucru bun. Dar nu in concediu.

O sa fiu rau si o sa te dezamagesc. Nu iti voi recomanda nici un antrenament, nimic special. Poti si sa dai iama in bucate, mai ales daca esti intr-o tara straina. Simte gustul mancarii, bea vinul lor, berea trebuie incercata, iar dulciurile nu trebuie sarite. Avem doar o viata de trait. Bineinteles ca exista multe variante de a face sport in afara salii, de la TRX la elastice, de la alergat pe plaja la inot sau mers cu bicicleta. Dar nu iti voi recomanda nimic din asta. Organismul nostru are nevoie de pauze, de relaxare, de refacere. Cand esti in concediu, asta trebuie sa faci. Fa ceea ce nu faci de obicei: dormi mult, incearca yoga, bunjee jumping…orice este diferit. Iesi din rutina ta. Daca stai in concediu pana in 2 saptamani, nu vei pierde mare lucru din castigurile acumulate la sala de a lungul anului. Incarca-ti bateriile si la revenirea in sala te vei simti bine.

Daca esti intr-un oras strain mergi pe jos mult, viziteaza-l. Daca esti la munte sau la mare ai de umblat destul. Nu iti irosi energia cu antrenamente clasice. Daca nu vrei sa ma asculti, iti ofer o provocare. Fa urmatorul exercitiu: targetul este sa executi 100 de flotari fara pauza. Secventa este urmatoarea: faci timp de 1 minut cate flotari poti, apoi executi 10 bricege, dupa care revii la flotari si faci cate flotari poti, tot un minut, pornind numaratoarea de unde ai terminat dupa primul minut. Continui cu bricege, 10 bucati, si revii la flotari. Totul fara pauza, pana termini cele 100 de flotari. Daca ai nevoie de mai mult de 3 minute pentru a face cele 100 de flotari, trebuie sa te duci la culcare, ai nevoie de odihna si somn. Daca reusesti sa faci pana in 3 minute tot, inseamna ca esti prea bun sau ca nu te-ai antrenat destul de intens pe parcursul anului. Dar tot ai nevoie de odihna….

Dar nu te teme. Partenerii mei de la Nomasvello au si o solutie pentru corpul tau si ingrijirea lui si in perioada concediului: produsele profesionale pentru ingrijire facialo- corporala de la Nomasvello. Ele te ajuta sa ai o piele mai moale si mai hidratata. In concediu ai timpul necesar ingrijirii pielii tale. Iti recomand Fluidul Facial Revitalizant (bogata in vitamina C si antioxidanti) care neutralizeaza efectele factorilor nocivi si stresanti cotidieni (stres, fumat, poluare, alcool). De asemenea, Emulsia Hidroprotectoare pentru fata si corp (cu Aloe Vera si macese) calmeaza si hidrateaza pielea, stimuleaza regenerarea celulara si creste productia de colagen. Pentru doamne, recomand Gelul Anticelulitic Reductor Countouractif (bazat pe fucus, caritina, guarana, mentol) care stimuleaza arderea grasimilor si previne acumularea de tesut adipos; pe acesta il vei combina si cu exercitiile din sala si cu regimul alimentar echilibrat, de dupa concediu). Si tot ele vor fi fericite dupa ce vor utiliza Gelul Toneactif (bogat in colagen si elastina), care reda flexibilitatea pielii.

Deja ma simt discriminat, multe produse fiind doar pentru doamne…Ufff….Si se spune despre noi ca suntem misogini…

Concediu placut, odihna placuta….Si nu uita, la intoarcere te astept eu….la sala:)”

Articol aparut si pe http://Raul-Trainer.ro, partener Nomasvello