Romancele investesc mult in propria imagine, de aceea industria infrumusetarii este una dintre cele mai profitabile activitati din tara. Din acest motiv, francizele de beauty au patruns rapid si in Romania, publicul-tinta asteptandu-le cu interes si cu cheltuieli pe masura.
Inca din cele mai vechi timpuri, femeile au apelat la diferite trucuri de infrumusetare pentru a-si valorifica atuurile. Astfel, in timp, au aparut retete variate de frumusete, promovate si monetizate de saloanele destinate ingrijirii personale.
Criza economica din tara a determinat romanii sa fie mai precauti cu investitiile lor si a atras atentia asupra ideii de franciza, o afacere la cheie profitabila, disponibila acum si in Romania. Romanii opteaza pentru francize de renume, care si-au dovedit deja succesul pe mai multe piete, care au o nisa clara de activitate si care implica riscuri reduse. Francizorul ofera un sistem inteligent de management al afacerii si de marketing, astfel incat preturile sa permita marje semnificative de profit, dar sa reflecte si calitatea serviciilor, cautata de clienti.
In prezent exista francize de infrumusetare pe domenii diverse de activitate, precum: coafura, masaj, cosmetica, epilare progresiv definitivă, manichiura, terapii inovatoare de slabit sau solar. Mai sunt si francize cu public nisat, care se adreseaza doar femeilor, copiilor sau barbatilor, insa majoritatea se adreseaza publicului larg, pentru a capta cat mai multi clienti.
Succesul unei afaceri în domeniul frumusetii depinde de mai multe variabile: inovatia in serviciile folosite, calitatea tratamentelor si a produselor utilizate, aspectul spatiului unde se desfasoara activitatea, pregatirea personalului si interrelationarea. Acolo unde exista comunicare activa intre clienti si brand exista si profit. Fidelizarea clientelei este esentiala in industria infrumusetarii.
Romancele investesc mult in propria imagine, de aceea industria infrumusetarii este una dintre cele mai profitabile activitati din tara. Din acest motiv, francizele de beauty au patruns rapid si in Romania, publicul-tinta asteptandu-le cu interes si cu cheltuieli pe masura.
Inca din cele mai vechi timpuri, femeile au apelat la diferite trucuri de infrumusetare pentru a-si valorifica atuurile. Astfel, in timp, au aparut retete variate de frumusete, promovate si monetizate de saloanele destinate ingrijirii personale.
Criza economica din tara a determinat romanii sa fie mai precauti cu investitiile lor si a atras atentia asupra ideii de franciza, o afacere la cheie profitabila, disponibila acum si in Romania. Romanii opteaza pentru francize de renume, care si-au dovedit deja succesul pe mai multe piete, care au o nisa clara de activitate si care implica riscuri reduse. Francizorul ofera un sistem inteligent de management al afacerii si de marketing, astfel incat preturile sa permita marje semnificative de profit, dar sa reflecte si calitatea serviciilor, cautata de clienti.
In prezent exista francize de infrumusetare pe domenii diverse de activitate, precum: franciza salon cosmetica, masaj, coafura, epilare progresiv definitivă, manichiura, terapii inovatoare de slabit sau solar. Mai sunt si francize cu public nisat, care se adreseaza doar femeilor, copiilor sau barbatilor, insa majoritatea se adreseaza publicului larg, pentru a capta cat mai multi clienti.
Succesul unei afaceri în domeniul frumusetii depinde de mai multe variabile: inovatia in serviciile folosite, calitatea tratamentelor si a produselor utilizate, aspectul spatiului unde se desfasoara activitatea, pregatirea personalului si interrelationarea. Acolo unde exista comunicare activa intre clienti si brand exista si profit. Fidelizarea clientelei este esentiala in industria infrumusetarii.