De 15 ani in domeniul infrumusetarii, cu 600 de centre deschise la nivel international in 12 tari. Peste 1 milion de clienti in retea.
Cea mai mare retea de centre de infrumusetare din lume [sursa], specializata in epilare progresiv definitivă si terapii faciale (riduri, linii de expresie, pete solare si de batranete, acnee), care utilizeaza laserul dioda si IPL (lumina intens pulsata)
Imaginea deja construită
Afacere la cheie
Management ușor al afacerii
Personal specializat de către echipa de training și medicală
Protocoale internaționale de lucru
Echipament LASER & IPL de ultimă generație, cu eficiența dovedită înca de la prima ședință
Investiție de la 20.000 € + TVA
Recuperarea rapidă a investiției
Implementare rapidă
Prețul accesibil al tratamentelor
Asistență permanentă / Suport Tehnic
Marketing National
(care este usor de gestionat)
Franciza reprezinta o oportunitate de afaceri in care proprietarul unui serviciu sau a unui brand/produs, denumit Francizor, acorda drepturile de distributie locala si de vanzare a serviciilor si produselor unui individ, denumit Francizat, in schimbul unei taxe sau redevente lunare si in baza unui contract de colaborare.
Franciza inseamna, astfel, un sistem de comercializare bine pus la punct, cu beneficii de ambele parti, o afacere la cheie, un model de business deja testat, al carei profit este evident si usor de obtinut, in conditiile respectarii tuturor criteriilor de eligibilitate si de calitate.
Francizele capata din ce in ce mai multa popularitate, pentru ca functioneaza pe mai multe tipuri de piete, gratie numeroaselor avantaje si a riscurilor minime pe care le presupun.
Iata mai jos principalele puncte esentiale pentru care antreprenorii aleg afaceri la cheie:
In cadrul primei noastre intalniri, iti vom prezenta modelul de business si in ce consta profitabilitatea sa, iti vom raspunde tuturor intrebarilor si vom stabili pasii prin care putem dezvolta un parteneriat de succes.
Stabilim de comun acord o locatie pentru noul salon si in maximum 30 zile de la semnarea contractului si achitarea francizei, iti vom livra echipamentele, training de specializare pentru angajate si tot ce mai e inclus in pachetul de franciza.
Iata doar cativa dintre francizatii Nomasvello Romania:
Ei au reusit. Acum este randul tau!
Afla povestea din spatele centrelor Nomasvello!
Devino un antreprenor de succes!
Alege un model de afacere deja testat, care functioneaza!
Franciza Nomasvello este cea mai mare retea de centre de infrumusetare din lume (sursa), cu peste 1 milion de clienti.
Cu o imagine deja construita de-a lungul multor ani, clientii de-abia asteapta ca un nou salon de infrumusetare Nomasvello sa fie deschis in apropierea lor. Acestia vor dori sa incerce serviciile inca din prima zi de inaugurare.
In plus, am castigat increderea clientilor prin tratamente care ofera rezultate inca de la prima sedinta de epilare laser sau epilare IPL. !
Astfel, clientii noi se transforma rapid in clienti recurenti, iar cei recurenti in clienti fideli.
Nu este un secret ca succesul brandului Nomasvello sunt echipamentele de ultima generatie, ce ofera rezultate vizibile inca de la prima sedinta.
Cu toate acestea, stim ca intretinerea unui echipament performant nu este usoara. Dar tu nu va trebui sa iti faci astfel de griji, deoarece beneficiezi de mententanta si suport tehnic pe toata durata contractuala.
Nomasvello ofera complet gratuit instruirea intregului personal, ori de cate ori este nevoie, pentru a se asigura ca serviciile oferite de Francizat respecta calitatea promisa de brand.
Nu este necesara experienta anterioara de business sau in cosmetica, toate procedurile de lucru fiind deprinse prin sesiuni periodice de training, oferite gratuit de catre Nomasvello.
Cu alte cuvinte, tu doar trebuie sa gasesti doua persoane dornice de munca, iar de restul ne vom ocupa noi.
Romancele investesc mult in propria imagine, de aceea industria infrumusetarii este una dintre cele mai profitabile activitati din tara. Din acest motiv, francizele de beauty au patruns rapid si in Romania, publicul-tinta asteptandu-le cu interes si cu cheltuieli pe masura.
Inca din cele mai vechi timpuri, femeile au apelat la diferite trucuri de infrumusetare pentru a-si valorifica atuurile. Astfel, in timp, au aparut retete variate de frumusete, promovate si monetizate de saloanele destinate ingrijirii personale.
Criza economica din tara a determinat romanii sa fie mai precauti cu investitiile lor si a atras atentia asupra ideii de franciza, o afacere la cheie profitabila, disponibila acum si in Romania. Romanii opteaza pentru francize de renume, care si-au dovedit deja succesul pe mai multe piete, care au o nisa clara de activitate si care implica riscuri reduse. Francizorul ofera un sistem inteligent de management al afacerii si de marketing, astfel incat preturile sa permita marje semnificative de profit, dar sa reflecte si calitatea serviciilor, cautata de clienti.
In prezent exista francize de infrumusetare pe domenii diverse de activitate, precum: coafura, masaj, cosmetica, epilare progresiv definitivă, manichiura, terapii inovatoare de slabit sau solar. Mai sunt si francize cu public nisat, care se adreseaza doar femeilor, copiilor sau barbatilor, insa majoritatea se adreseaza publicului larg, pentru a capta cat mai multi clienti.
Succesul unei afaceri în domeniul frumusetii depinde de mai multe variabile: inovatia in serviciile folosite, calitatea tratamentelor si a produselor utilizate, aspectul spatiului unde se desfasoara activitatea, pregatirea personalului si interrelationarea. Acolo unde exista comunicare activa intre clienti si brand exista si profit. Fidelizarea clientelei este esentiala in industria infrumusetarii.
Romancele investesc mult in propria imagine, de aceea industria infrumusetarii este una dintre cele mai profitabile activitati din tara. Din acest motiv, francizele de beauty au patruns rapid si in Romania, publicul-tinta asteptandu-le cu interes si cu cheltuieli pe masura.
Inca din cele mai vechi timpuri, femeile au apelat la diferite trucuri de infrumusetare pentru a-si valorifica atuurile. Astfel, in timp, au aparut retete variate de frumusete, promovate si monetizate de saloanele destinate ingrijirii personale.
Criza economica din tara a determinat romanii sa fie mai precauti cu investitiile lor si a atras atentia asupra ideii de franciza, o afacere la cheie profitabila, disponibila acum si in Romania. Romanii opteaza pentru francize de renume, care si-au dovedit deja succesul pe mai multe piete, care au o nisa clara de activitate si care implica riscuri reduse. Francizorul ofera un sistem inteligent de management al afacerii si de marketing, astfel incat preturile sa permita marje semnificative de profit, dar sa reflecte si calitatea serviciilor, cautata de clienti.
In prezent exista francize de infrumusetare pe domenii diverse de activitate, precum: franciza salon cosmetica, masaj, coafura, epilare progresiv definitivă, manichiura, terapii inovatoare de slabit sau solar. Mai sunt si francize cu public nisat, care se adreseaza doar femeilor, copiilor sau barbatilor, insa majoritatea se adreseaza publicului larg, pentru a capta cat mai multi clienti.
Succesul unei afaceri în domeniul frumusetii depinde de mai multe variabile: inovatia in serviciile folosite, calitatea tratamentelor si a produselor utilizate, aspectul spatiului unde se desfasoara activitatea, pregatirea personalului si interrelationarea. Acolo unde exista comunicare activa intre clienti si brand exista si profit. Fidelizarea clientelei este esentiala in industria infrumusetarii.
Primul pas pentru a accesa o franciza este stabilirea unei intalniri cu Master Francizorul, pentru a afla toate detaliile implementarii afacerii. Ulterior, se semneaza un contract de franciza, care intra in vigoare odata cu achitarea costului afacerii la cheie. In baza bugetului necesar, franciza ofera, de obicei, tot ceea ce este nevoie ca in maximum o luna de la achizitie sa va puteti deschide propriul punct de lucru.
Francizele sunt afaceri la cheie, de aceea pretul lor include un proiect complet de business, adica majoritatea lucrurilor esentiale pentru a demara activitatea.
Te intrebi cat costa o franciza No+Vello, reteaua de beauty cu peste 600 saloane de infrumusetare la nivel mondial? Afla ca pretul francizei porneste de la 20.000 eur+tva si include:
Practic, Francizatul are nevoie doar de bugetul necesar, de un spatiu (ales de comun acord cu Francizorul) si de minimum 2 angajate si, in maxim o luna de la plata francizei, poate incepe propria sa afacere de succes.
O franciza nu trebuie sa fie ieftina, ci sa te ajute sa iti recuperezi rapid investitia initiala, printr-un management cat mai usor, fara batai de cap.
Alegerea spatiului optim este una dintre metodele prin care poti asigura succesul unui salon de cosmetica. Iata cele mai importante detalii de care trebuie sa tii cont inainte de a semna contractul de inchiriere:
Suntem alaturi de tine! Pe tot parcursul colaborarii iti vom oferi asistenta oricand ai nevoie. Iti punem la dispozitie toate informatiile pe care le avem despre afacere, dobandite in urma testarii modelului de business de-a lungul anilor.
Este in interesul nostru ca tu sa ai o afacere de succes deoarece, in urma recuperarii rapide a investitiei initiale, ai putea deschide noi puncte de lucru.
Contacteaza-ne pentru detalii si hai sa construim impreuna urmatoarea poveste Nomasvello de succes!
Franciza Nomasvello activeaza de peste 16 ani in domeniul infrumusetarii, cu peste 600 de centre deschise la nivel international in 12 tari și peste 1 milion de clienti in retea. Este cea mai mare retea de centre de infrumusetare din lume, specializata in epilare progresiv definitivă si terapii faciale (riduri, linii de expresie, pete solare si de batranete, acnee), ce utilizeaza tehnologia cu lumina intens pulsata (IPL).
Anual, Nomasvello deschide noi centre de infrumusetare in Romania. Unul dintre ele poate fi al tau! Pentru detalii, completeaza formularul de mai sus.
In condiții normale de funcționare, profitul estimat este de pana la 10.000 euro lunar cu o cabina de lucru. In functie de marimea spatiului inchiriat, se pot deschide chiar si 2 cabinete Nomasvello, daca exista peste 40mp disponibili.
Investitia pentru a obtine o Franciza Nomasvello pleaca de la 20.000 de EURO + TVA.
Franciza No+Vello este marca inregistrata in Spania, patria-mama a acestei afaceri la cheie, aparuta pe piata in 2007, care numara peste 26 centre la nivel international. Master Francizorul din Romania este singurul acreditat sa ofere franciza No+Vello la nivel national. Pentru accesarea acestei francize in tara sau in Bucuresti, se semneaza un contract de franciza intre Master Francizor si Francizat, acesta din urma avand libertate in alegerea numelui companiei sale.
Nu. Nu este necesar sa ai experienta in business. Te vom ghida noi pas cu pas, utilizand experienta noastra, acumulata de-a lungul multor ani de activitate.
*Conform datelor publicate de Franquicia Directa – Europe Top 500 disponibile pe franquiciadirecta.com/top500/nomasvello/578/