Franciza Salon de Infrumusetare

De 15 ani in domeniul infrumusetarii, cu 600 de centre deschise la nivel international in 12 tari. Peste 1 milion de clienti in retea.

Cea mai mare retea de centre de infrumusetare din lume [sursa], specializata in epilare progresiv definitivă si terapii faciale (riduri, linii de expresie, pete solare si de batranete, acnee), care utilizeaza laserul dioda si IPL (lumina intens pulsata)

Franciza Nomasvello Afacere Femei

Imaginea deja construită

Afacere la cheie

Management ușor al afacerii

Personal specializat de către echipa de training și medicală

Protocoale internaționale de lucru

Echipament LASER & IPL de ultimă generație, cu eficiența dovedită înca de la prima ședință

Investiție de la 20.000 € + TVA

Recuperarea rapidă a investiției

Implementare rapidă

Prețul accesibil al tratamentelor

Asistență permanentă / Suport Tehnic

Marketing National

NOMASVELLO ROMANIA SE EXTINDE in TOATA TARA, IAR TU POTI DEVENI UNUL DINTRE PARTENERI!

Avantajele unei afaceri
in sistem de franciza

Avantajele francizei
de beauty Nomasvello

(care este usor de gestionat)

Ce este franciza si care sunt avantajele ei?

Franciza reprezinta o oportunitate de afaceri in care proprietarul unui serviciu sau a unui brand/produs, denumit Francizor, acorda drepturile de distributie locala si de vanzare a serviciilor si produselor unui individ, denumit Francizat, in schimbul unei taxe sau redevente lunare si in baza unui contract de colaborare.

Franciza inseamna,  astfel,  un sistem de comercializare bine pus la punct, cu beneficii de ambele parti, o afacere la cheie, un model de business deja testat, al carei profit este evident si usor de obtinut, in conditiile respectarii tuturor criteriilor de eligibilitate si de calitate.

Francizele capata din ce in ce mai multa popularitate, pentru ca functioneaza pe mai multe tipuri de piete, gratie numeroaselor avantaje si a riscurilor minime pe care le presupun.

Iata mai jos principalele puncte esentiale pentru care antreprenorii aleg afaceri la cheie:

  • Francizatul cumpara un serviciu/un produs deja consacrat, cunoscut, renumit in piata
  • Clientii cunosc deja brandul si au incredere in acesta, prin urmare inca din ziua deschiderii o franciza va avea clientii sai fideli
  • Francizorul pune la dispozitia Francizatului toate informatiile despre afacere, dobandite in urma testarii modelului de business de-a lungul timpului
  • Francizorul ofera Gratuit instruirea intregului personal, de ori de cate ori este nevoie, pentru a se asigura ca serviciile oferite de Francizat respecta calitatea promisa de brand.
  • Nu este necesara experienta anterioara de business sau pe domeniul de activitate, toate procedurile de lucru fiind deprinse prin sesiuni periodice de training, oferite gratuit de catre Francizor
  • Francizorul acorda Francizatului suport complet si permanent de-a lungul intregii perioade contractuale, constand in: Mentenanta echipamente, Consultanta business si angajati, Servicii clienti, Managementul Crizelor, Managementul Timpului, Documentatie necesara, Oportunitati de dezvoltare a afacerii
  • Este in interesul Francizorului ca Francizatul sa aiba o afacere de succes, caci acesta isi poate deschide noi puncte de lucru, ca urmare a acoperirii rapide a investitiei initiale
  • Francizorul asigura servicii de marketing national, pentru a-si securiza notorietatea de brand si succesul afacerilor in sistem de franciza.
  • Sunt puse la dispozitia Francizatului: materiale complete de promovare, endorseri care sa sustina calitatea serviciilor locale, cel mai bun mix local pentru comunicarea de brand
  • Francizatul beneficiaza adesea de un plan personalizat de marketing
  • Franciza este un sistem de business foarte bine organizat, de aceea deschiderea unei astfel de afaceri la cheie se poate face foarte rapid, in circa 1-3 luni.
  • Francizorul ofera un plan de afacere bine pus la punct si consultanta in alegerea locatiei si a personalului, precum si in amenajarea spatiului de lucru, astfel incat acesta sa fie conform cu imaginea de brand
  • Francizorul asigura respectarea tuturor normelor legislative in vigoare, astfel incat activitatea francizelor acordate sa fie in acord cu Legislatia din Romania.

Afla mai multe despre Francize:

Obtii propriul salon Nomasvello in
3 pasi simpli:

PASUL 1

Ne scrii AICI pentru a ne cunoaste

In cadrul primei noastre intalniri, iti vom prezenta modelul de business si in ce consta profitabilitatea sa, iti vom raspunde tuturor intrebarilor si vom stabili pasii prin care putem dezvolta un parteneriat de succes.

PASUL 2

Stabilim impreuna detaliile colaborarii

Salon înfrumusețare franciza Nomasvello

Stabilim de comun acord o locatie pentru noul salon si in maximum 30 zile de la semnarea contractului si achitarea francizei, iti vom livra echipamentele, training de specializare pentru angajate si tot ce mai e inclus in pachetul de franciza.

PASUL 3

Ai o afacere la cheie!

FELICITARI!

Faci acum parte din cea mai mare retea de saloane de infrumusetare sursa, specializate in epilare definitiva progresiva si tratamente cosmetice cu LASER si IPL.

Afacerea aceasta este pentru tine, daca:

Iata doar cativa dintre francizatii Nomasvello Romania:​

Ei au reusit. Acum este randul tau!

Afla povestea din spatele centrelor Nomasvello!

Devino un antreprenor de succes!

Alege un model de afacere deja testat, care functioneaza!

MEREU CU UN PAS INAINTE!

Imagine creata, clienti fideli

Franciza Nomasvello este cea mai mare retea de centre de infrumusetare din lume (sursa), cu peste 1 milion de clienti.

Cu o imagine deja construita de-a lungul multor ani, clientii de-abia asteapta ca un nou salon de infrumusetare Nomasvello sa fie deschis in apropierea lor. Acestia vor dori sa incerce serviciile inca din prima zi de inaugurare.

In plus, am castigat increderea clientilor prin tratamente care ofera rezultate inca de la prima sedinta de epilare laser sau epilare IPL. !

Astfel, clientii noi se transforma rapid in clienti recurenti, iar cei recurenti in clienti fideli.

Mentenanta echipament

Nu este un secret ca succesul brandului Nomasvello sunt echipamentele de ultima generatie, ce ofera rezultate vizibile inca de la prima sedinta.

Cu toate acestea, stim ca intretinerea unui echipament performant nu este usoara. Dar tu nu va trebui sa iti faci astfel de griji, deoarece beneficiezi de mententanta si suport tehnic pe toata durata contractuala.

Rejuvenare Faciala cu IPL

Training de specialitate asigurat

Nomasvello ofera complet gratuit instruirea intregului personal, ori de cate ori este nevoie, pentru a se asigura ca serviciile oferite de Francizat respecta calitatea promisa de brand.

Nu este necesara experienta anterioara de business sau in cosmetica, toate procedurile de lucru fiind deprinse prin sesiuni periodice de training, oferite gratuit de catre Nomasvello.

Cu alte cuvinte, tu doar trebuie sa gasesti doua persoane dornice de munca, iar de restul ne vom ocupa noi.

Si multe alte beneficii!

(care imi ofera multe beneficii)

Romancele investesc mult in propria imagine, de aceea industria infrumusetarii este una dintre cele mai profitabile activitati din tara. Din acest motiv, francizele de beauty au patruns rapid si in Romania, publicul-tinta asteptandu-le cu interes si cu cheltuieli pe masura.

Inca din cele mai vechi timpuri, femeile au apelat la diferite trucuri de infrumusetare pentru a-si valorifica atuurile. Astfel, in timp, au aparut retete variate de frumusete, promovate si monetizate de saloanele destinate ingrijirii personale.

Criza economica din tara a determinat romanii sa fie mai precauti cu investitiile lor si a atras atentia asupra ideii de franciza, o afacere la cheie profitabila, disponibila acum si in Romania. Romanii opteaza pentru francize de renume, care si-au dovedit deja succesul pe mai multe piete, care au o nisa clara de activitate  si care implica riscuri reduse. Francizorul ofera un sistem inteligent de management al afacerii si de marketing, astfel incat preturile sa permita marje semnificative de profit, dar sa reflecte si calitatea serviciilor, cautata de clienti.

In prezent exista francize de infrumusetare pe domenii diverse de activitate, precum: coafura, masaj, cosmetica, epilare progresiv definitivă, manichiura, terapii inovatoare de slabit sau solar. Mai sunt si  francize cu public nisat, care se adreseaza doar femeilor, copiilor sau barbatilor, insa majoritatea se adreseaza publicului larg, pentru a capta cat mai multi clienti.

Succesul unei afaceri în domeniul frumusetii depinde de mai multe variabile: inovatia in serviciile folosite, calitatea tratamentelor si a produselor  utilizate, aspectul spatiului unde se desfasoara activitatea, pregatirea personalului si interrelationarea. Acolo unde exista comunicare activa intre clienti si brand exista si profit.  Fidelizarea clientelei este esentiala in industria infrumusetarii.

Romancele investesc mult in propria imagine, de aceea industria infrumusetarii este una dintre cele mai profitabile activitati din tara. Din acest motiv, francizele de beauty au patruns rapid si in Romania, publicul-tinta asteptandu-le cu interes si cu cheltuieli pe masura.

Inca din cele mai vechi timpuri, femeile au apelat la diferite trucuri de infrumusetare pentru a-si valorifica atuurile. Astfel, in timp, au aparut retete variate de frumusete, promovate si monetizate de saloanele destinate ingrijirii personale.

Criza economica din tara a determinat romanii sa fie mai precauti cu investitiile lor si a atras atentia asupra ideii de franciza, o afacere la cheie profitabila, disponibila acum si in Romania. Romanii opteaza pentru francize de renume, care si-au dovedit deja succesul pe mai multe piete, care au o nisa clara de activitate  si care implica riscuri reduse. Francizorul ofera un sistem inteligent de management al afacerii si de marketing, astfel incat preturile sa permita marje semnificative de profit, dar sa reflecte si calitatea serviciilor, cautata de clienti.

In prezent exista francize de infrumusetare pe domenii diverse de activitate, precum: franciza salon cosmetica, masaj, coafura, epilare progresiv definitivă, manichiura, terapii inovatoare de slabit sau solar. Mai sunt si  francize cu public nisat, care se adreseaza doar femeilor, copiilor sau barbatilor, insa majoritatea se adreseaza publicului larg, pentru a capta cat mai multi clienti.

Succesul unei afaceri în domeniul frumusetii depinde de mai multe variabile: inovatia in serviciile folosite, calitatea tratamentelor si a produselor  utilizate, aspectul spatiului unde se desfasoara activitatea, pregatirea personalului si interrelationarea. Acolo unde exista comunicare activa intre clienti si brand exista si profit.  Fidelizarea clientelei este esentiala in industria infrumusetarii.

 

Primul pas pentru a accesa o franciza este stabilirea unei intalniri cu Master Francizorul, pentru a afla toate detaliile implementarii afacerii. Ulterior, se semneaza un contract de franciza, care intra in vigoare odata cu achitarea costului afacerii la cheie. In baza bugetului necesar, franciza ofera, de obicei, tot ceea ce este nevoie ca in maximum o luna de la achizitie sa va puteti deschide propriul punct de lucru.

Francizele sunt afaceri la cheie, de aceea pretul lor include un proiect complet de business, adica majoritatea lucrurilor esentiale pentru a demara activitatea.

Te intrebi cat costa o franciza  No+Vello, reteaua de beauty cu peste 600 saloane de infrumusetare la nivel mondial? Afla ca pretul francizei porneste de la 20.000 eur+tva si include: 

  • Mobilare si amenajare locatie: receptie, sala de tratament, decorare pereti
  • Echiparea completa a salonului cu echipamentul de lucru, cu aparatura proprie No+Vello si cu produse profesionale proprii, atat pentru efectuarea tratamentelor, dar si pentru revanzare catre clienti
  • Training de specialitate, uniforme si diplome recunoscute international
  • Manuale de deschidere, functionare, efectuare a tratamentelor, plus manuale de branding, comunicare si vanzari,
  • Mententanta si suport tehnic pe toata durata contractuala
  • Promovare locala si nationala, colantarea exterioara a spatiului, precum si peste 5000 materiale marketing
  • Suport permanent in gestionarea afacerii Auditare si Consiliere de Business
  • Servicii clienti, atat direct cu francizatul si cu angajatii, cat si pe site-ul oficial
  • Software pentru efectuarea programarilor, istoric vanzari si incasari
  • Pagina dedicata pe site, posibilitatea programarilor online
  • Mix complet de marketing national, pentru promovarea si endorsarea serviciilor

Practic, Francizatul are nevoie doar de bugetul necesar, de un spatiu (ales de comun acord cu Francizorul) si de minimum 2 angajate si, in maxim o luna de la plata francizei, poate incepe propria sa afacere de succes.

O franciza nu trebuie sa fie ieftina, ci sa te ajute sa iti recuperezi rapid investitia initiala, printr-un management cat mai usor, fara batai de cap.

Alegerea spatiului optim este una dintre metodele prin care poti asigura succesul unui salon de cosmetica. Iata cele mai importante  detalii de care trebuie sa tii cont inainte de a semna contractul de inchiriere:

  • Sa fie situat central, pentru a oferi acces usor tuturor celor din publicul-tinta ( o zona cunoscuta, populara)
  • Sa ofere parcare si program de lucru prelungit, pentru a spori confortul clientilor, acestea fiind avantaje ale marilor galerii comeciale
  • Sa aiba o deschidere mare, ideal cu vitrine, pentru a se colanta usor de catre Francizor- acoperirea vitrinelor cu logo-ul si cu alte imagini semnificative de brand atrage atentia publicului-tinta, sporeste increderea in noua locatie si reprezinta marketing gratuit pe tot parcusul contractului de franciza
  • Sa permita reglarea temperaturii si sa aiba racord la apa, pentru ca existenta unui spatiu sanitar si indeosebi a chiuvetelor este esentiala pentru orice salon de infrumusetare
  • Sa corespunda cerintelor Francizorului, referitoare la compartimentare, igiena, imagine- alegerea spatiului se face prin consultarea Francizorului
  • Sa implice investitii minime in amenajare– Francizorul nu ofera compartimentarea, zugravirea,  instalatiile electrice si finisajele in pachetul de franciza,  de aceea este ideal sa alegi un spatiu care sa necesite cat mai putine modificari, pentru a minimiza costurile.
  • Sa fie indeosebi in spatii comerciale sau in cladiri de birouri, care confera siguranta unui contract pe o perioada indelungata. Persoanele fizice se pot razgandi dupa primul an cu privire la costul chirie sau la inchirierea in continuare a spatiului si o eventuala notificare implica aruncarea pe geam a bugetului investit in amenajare. Centrele comerciale si cladirile mari de birouri ofera contracte pe 5 ani, la fel ca si marile francize de pe piata, avand, astfel, siguranta afacerii si a spatiului contractat.
Daca te-ai decis sa investesti intr-o franciza si sa ai propriul salon de beauty, tine cont de sfaturile de mai jos, pentru a-ti securiza investitia si succesul:
  •  Tine sub control cheltuielile de amenajare in spatiu- daca ai ne voie de extra mobilier sau materiale pentru locatie, alege cel mai bun raport calitate- pret. Nu te hazarda sa cumperi marcile cele mai scumpe de pe piata, pentru a putea sa-ti acoperi investitia intr-un timp mai scump.
  •  Investeste in confortul clientilor– fidelizarea publicului-tinta este esentiala si, in cazul unui salon de infrumusetare, acesta trebuie sa asocieze vizita la centru cu un adevarat rasfat. Ofera-i cafea, ceai, muzica ambientala, un mediu relaxant si zambetele angajatelor, pentru o experienta de beauty memorabila. De exemplu, centrele Nomasvello acorda bonus 5 minute masaj facial la orice terapii faciale pentru care opteaza clientii. Astfel, acestia pleaca din salon relaxati si energizati.
  •  Gaseste elementul distinctiv care sa te defineasca si sa te deosebeasca de competitie.
  •  Minimizeaza riscurile clientilor- ofera consultanta gratuita, asigura testarea produselor, comunica publicului-tinta faptul ca daca este nemultumit de experienta la salon, feedback-ul sau conteaza si va fi luat in considerare.
  •  Investeste continuu in marketing– vanzarile sunt strans legate de marketing, promovarea fiind esentiala pentru orice brand si serviciu.  Chiar daca achizitionezi o franciza Nr. 1 in Lume, cum este No+Vello, reclama trebuie sa existe, in primul rand pentru a-ti consolida pozitia de jucator in piata si, in al doilea rand, pentru a creste increderea clientilor in brand. Orice marca respectabila aloca un buget semnificativ promovarii, pentru a-i transmite publicului valorile de brand.
  •  Respecta principiile francizei achizitionate- franciza implica un plan de afacere bine pus la punct si activeaza in baza unui istoric, din care a extras know-how-ul, plusurile si minusurile business-ului. De aceea, Francizorul stie cel mai bine ce functioneaza si ce nu in cazul francizei. Respecta manualele, fa lucrurile ca la carte si, cu siguranta, vei dezvolta o afacere de succes, cu profit pe masura asteptarilor.
  •  Investeste in angajati si permite-le sa testeze gratuit produsele/serviciile- Angajatii reprezinta cartea ta de vizita, iar daca sunt multumiti si bine instruiti, atunci si clientii vor fi incantati si se vor transforma in promotorii brandului, aducand clienti noi pe baza de recomandare. Ofera-le gratuit serviciile sau produsele salonului, ca sa-si poata asigura clientii de veridicitatea valorilor de brand. Intai convinge-i pe angajati de calitatea serviciilor, ca ei sa ii poata convinge ulterior pe clienti.
Urmareste un interviu cu Gianina Corondan si Managerul Nomasvello Romania, pentru a afla si alte sfaturi utile daca vrei sa detii propriul salon de infrumusetare:
Parteneriatele in sistem de franciza respecta principiile de mai jos:
  • Francizorul este proprietarul logo-ului si al brandului si are dreptul sa ia masurile care se impun pentru pastrarea imaginii de brand, consolidate in timp
  • Francizorul a testat conceptul de afacere promovat si i-a demonstrat profitabilitatea, deci poate pune la dispozitia francizatului un sistem complet de know-how si un calcul financiar realist, pentru o bugetare corecta
  • Francizatul isi desfasoara activitatea sub logo-ul si brandul francizorului, dar este un antreprenor independent, castigurile sale fiind reprezentate de profitul afacerii.
  • Francizatul are responsabilitatea financiara a investitiei, se asigura de bunul mers al propriei afaceri, recruteaza personalul  si inchiriaza spatiul necesar
  • Francizatul are obligatia lunara de a plati redeventele stabilite de catre Francizor, ca urmare a utilizarii brandului in sistem de franciza si, implicit, a beneficiilor primite de la Francizor
  • Francizorul decide imaginea de brand,  verifica actiunile de marketing local si comercializeaza produsele profesionale necesare saloanelor deschise in sistem de franciza
  • Francizatul are obligatia sa respecte valorile de brand si preturile. Mai mult, nu poate folosi decat materialele de lucru specifice francizei, pe care le achizitioneaza de la Francizor
  • Francizorul are obligatia de a pune la dispozitia Francizatului toate informatiile si materialele necesare pentru buna desfasurare si dezvoltare a afacerii
  •  Contractul de franciza se respecta in totalitate. Toate instructiunile de gestionare a afacerii sunt stipulate in Manualul Operational.
Daca doresti sa detii propriul salon de infrumusetare sau sa dezvolti o alta afacere de succes in sistem de franciza, iata principalii pasi de bifat:
  • Cerceteaza francizele existente pe piata din Romania, pentru a o alege pe cea mai sigura si mai profitabila: trebuie sa aiba vechime, un numar semnificativ de francize deschise, numerosi clienti,  o marja de profit satisfacatoare si taxe lunare minime, care sa nu te impovareze.
  • Afla ce servicii iti ofera lunar, in baza redeventei. In cazul brandului No+Vello, acesta asigura Francizatilor lunar: servicii nationale de marketing, mentenanta, aparatura de rezerva, consultanta pe business si pe relatia cu clientii, servicii de IT.
  • Alege franciza si in functie de bugetul pe care il ai, dar si de ceea ce ti-ar placea sa dezvolti ca afacere- aceasta ar trebui sa te reprezinte si sa sustii activitatea cu drag.
  • Odata ce te-ai hotarat asupra francizei, contacteaza Francizorul pentru o intalnire– daca exista incredere si empatie, urmatorul pas ar fi sa iti securizezi zona in care doresti sa-ti deschizi business-ul. Atentie: pana nu ai niciun document semnat cu Francizorul, acesta poate da franciza pe spatiul dorit de tine oricarui alt candidat, de aceea este esential sa semnezi un contract de rezervare, inainte de a consuma timp si energie cu cautarea de spatii.
  • Odata demarat parteneriatul prin semnarea unui contract de rezervare si, implicit, prin plata unui avans, te poti ocupa de gasirea spatiului optim si a angajatelor necesare. In toata aceasta perioada Francizorul va fi alaturi de tine si te va indruma, pentru a lua cele mai bune decizii.
  • Este important sa semnezi si contractul de franciza cat mai repede, cel mai tarziu odata cu semnarea contractului de inchiriere spatiu, pentru ca Francizorul sa iti poata livra in timp util toate materialele incluse in pachetul de franciza ales.
  • Cu circa 2 saptamani inainte de inaugurare atat tu, cat si angajatele, veti sustine training-ul de specialitate, pentru a afla totul despre activitatea afacerii.
  • Ofera o cheie personala francizei tale, atat cat permite brandul-mama. Pune-ti amprenta asupra micilor detalii care fac diferenta.
  • Organizeaza un eveniment de deschidere a afacerii, ca sa iti anunti intrarea pe piata si ca publicul-tinta sa afle ca brandul lor preferat a mai deschis o filiala. Pentru ca ai ales o franciza, probabil vei avea clienti inca din prima zi de activitate.
  • Implica-te zilnic in activitate, cel putin pentru primele 3-6 luni, ca sa iti dezvolti sanatos atat business-ul, cat si angajatii si baza de date clienti.
  • Reinvesteste o parte din profit in angajati si in clienti

Nu te-ai convins?
Urmareste video-ul de mai jos!

Asistenta pas cu pas

Suntem alaturi de tine! Pe tot parcursul colaborarii iti vom oferi asistenta oricand ai nevoie. Iti punem la dispozitie toate informatiile pe care le avem despre afacere, dobandite in urma testarii modelului de business de-a lungul anilor.

Este in interesul nostru ca tu sa ai o afacere de succes deoarece, in urma recuperarii rapide a investitiei initiale, ai putea deschide noi puncte de lucru.

Formular de contact

Contacteaza-ne pentru detalii si hai sa construim impreuna urmatoarea poveste Nomasvello de succes!

Logo Nomasvello Romania

Despre Franciza Nomasvello

Franciza Nomasvello activeaza de peste 17 ani in domeniul infrumusetarii, cu peste 600 de centre deschise la nivel international in 12 tari și peste 1 milion de clienti in retea. Este cea mai mare retea de centre de infrumusetare din lume, specializata in epilare progresiv definitivă si terapii faciale (riduri, linii de expresie, pete solare si de batranete, acnee), ce utilizeaza tehnologia cu lumina intens pulsata (IPL).

Anual, Nomasvello deschide noi centre de infrumusetare in Romania. Unul dintre ele poate fi al tau! Pentru detalii, completeaza formularul de mai sus.

Intrebari Frecvente

In condiții normale de funcționare, profitul estimat este de pana la 10.000 euro lunar cu o cabina de lucru. In functie de marimea spatiului inchiriat, se pot deschide chiar si 2 cabinete Nomasvello, daca exista peste 40mp disponibili.

Investitia pentru a obtine o Franciza Nomasvello pleaca de la 20.000 de EURO + TVA.

Franciza No+Vello este marca inregistrata in Spania, patria-mama a acestei afaceri la cheie, aparuta pe piata in 2007, care numara peste 25 centre la nivel international. Master Francizorul din Romania este singurul acreditat sa ofere franciza No+Vello la nivel national. Pentru accesarea acestei francize in tara sau in Bucuresti, se semneaza un contract de franciza intre Master Francizor si Francizat, acesta din urma avand libertate in alegerea numelui companiei sale.

Nu. Nu este necesar sa ai experienta in business. Te vom ghida noi pas cu pas, utilizand experienta noastra, acumulata de-a lungul multor ani de activitate.