Introducere

Îți mulțumim pentru interesul față de compania noastră, produsele și/sau serviciile noastre. Când intri într-o relație de orice fel cu noi, ne încredințezi informațiile tale.

Scopul acestei Politici de confidențialitate este să îți explice ce date prelucrăm, de ce le prelucrăm, ce facem cu ele și care sunt drepturile tale. Fiind pe deplin conștienți de faptul că informațiile personale îți aparțin, facem tot posibilul să le stocăm în siguranță și să le prelucrăm cu atenție. Nu oferim informații unor părți terțe fără a te informa. Nu luăm decizii automate bazate pe profilare. Aceste informații sunt importante. Sperăm să le citești cu atenție.

Această notă te informează despre informațiile pe care le procesăm în legătură cu tine în relație cu organizația noastră. În colectarea acestor informații, noi acționăm în calitate de operator și, prin lege, suntem obligați să îți furnizăm informații despre noi, despre motivul și modul în care folosim datele tale și despre drepturile pe care le ai asupra datelor tale.

Alte servicii

Această Politică de confidențialitate nu acoperă aplicațiile și site-urile altor terți la care poți ajunge prin accesarea link-urilor de pe site-ul nostru. Acest lucru excedează controlului nostru. Te încurajăm să examinezi Politica de confidențialitate de pe orice site și/sau aplicație înainte de a furniza date personale.

Cine suntem noi?

GREEN CARE COSMETICS SRL cu sediul în București, str. Zagazului 4E, sector 1, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/7201/2012, cod fiscal RO30350229 este responsabilă de prelucrarea datelor tale cu caracter personal pe care le colectăm direct de la tine sau din alte surse.

Potrivit legislației, compania noastră este operator de date cu caracter personal. Pentru ca datele tale să fie prelucrate în siguranță, am depus toate eforturile să implementăm măsuri rezonabile pentru a proteja informațiile tale personale.

Cine ești tu?

Potrivit legislației, tu, persoana fizică beneficiară a serviciilor noastre și/sau a produselor noastre, reprezentantul ori persoana de contact a unei companii sau persoana aflată într-o relație de orice fel cu compania noastră, ești o persoană vizată”, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă. Pentru a fi complet transparenți în privința prelucrării de date și pentru a-ți permite să îți exerciți cu ușurință, în orice moment, drepturile, am implementat măsuri pentru a facilita comunicarea dintre noi, operatorul de date și tine, persoana vizată.

Schimbări

Putem schimba această Politică de confidențialitate în orice moment. Toate actualizările și modificările prezentei Politici sunt valabile imediat după notificare, pe care o vom realiza prin afișare pe site și/sau notificare pe e-mail. Acceptarea noii Politici de confidențialitate este prezumată prin simplul fapt al accesării și/sau folosirii site-ului ulterior postării modificărilor.

Angajamentul nostru

Protecția informațiilor tale personale este foarte importantă pentru noi. De aceea, ne-am luat angajamentul să respectăm legislația europeană și națională privind protecția datelor cu caracter personal, în special Regulamentul (EU) 679/2016, cunoscut și sub denumirea de GDPR și următoarele principii:

  • Legalitate, echitate și transparență

Prelucrăm datele tale legal și corect. Suntem întotdeauna transparenți în privința informațiilor pe care utilizăm, iar tu ești informat corespunzător.

  • Controlul îți aparține

În limitele legii, îți oferim posibilitatea de examina, modifica, șterge datele personale pe care le-ai împărtășit cu noi și de a-ți exercita celelalte drepturi.

  • Integritatea datelor și limitarea scopului

Utilizăm datele numai în scopurile descrise la momentul colectării sau în noi scopuri compatibile cu cele inițiale. În toate cazurile, scopurile noastre sunt compatibile cu legislația. Luăm măsuri rezonabile pentru a ne asigura că datele personale sunt corecte, complete și actualizate.

  • Securitate

Am implementat măsuri rezonabile de securitate și criptare, astfel încât să îți protejăm cât mai bine informațiile. Cu toate acestea, reține faptul că niciun site web, nicio aplicație și nicio conexiune la internet nu este complet sigură.

Ce fel de informații colectăm despre tine?

Atunci când navighezi pe site-ul nostru, când vizitezi unul din centrele noastre, când beneficiezi de servicii, cumperi produse sau când ne transmiți o solicitare pe e-mail sau ne contactezi în orice alt scop și pe orice alt canal de comunicare, ne poți comunica următoarele date personale, pe care le colectăm direct de la tine sau din alte surse, cum ar fi:

  • Numele
  • Adresa de email
  • Adresa poștală
  • Adresa de facturare
  • Vârsta
  • Sexul
  • Alte răspunsuri la sondaje și chestionare
  • Sursă de înscriere
  • Data creării contului
  • Data actualizării contului
  • Adresa IP
  • Tipul dispozitivului
  • Sistemul de operare
  • Browser-ul
  • E-mail-urile deschise
  • Numele de utilizator
  • Comportamentul utilizatorului
  • Istoricul autentificărilor
  • Detaliile comenzilor
  • Locația
  • Identificatorul Facebook
  • Contul de instagram;
  • Limba
  • Ziua de naștere
  • Numărul de telefon
  • Date biometrice
  • Istoricul tratamentelor
  • Date medicale
  • Imagini CCTV

Când utilizați Platforma noastră, colectăm automat informații despre dvs., inclusiv:
data creării contului, data actualizării contului, adresa IP, tipul dispozitivului, time stamp-ul, sistemul de operare, browserul, click-urile în cadrul e-mail-urilor și e-mail-urile deschise, istoricul de autentificare, detaliile comenzilor, locația, limba, țara, fusul orar, sursa de înscriere. Mai multe informații privind utilizarea modulelor cookie puteți afla accesând Politica noastră privind utilizarea modulelor cookie.

În ce scopuri folosim informațiile personale?

Informațiile personale de mai sus pot fi utilizate în următoarele scopuri:

  • Pentru a asigura, îmbunătăți sau promova serviciile și sau produsele noastre.
  • În scopuri de facturare.
  • În vederea livrării produselor.
  • Pentru a te contacta
    • Când te-ai înscris pentru a primi mesaje prin e-mail
    • Pentru a răspunde la solicitările tale pe e-mail. Mai exact, atunci când Vizitatorii sau Clienții ne trimit întrebări prin e-mail, adresa de e-mail de returnare este utilizată pentru a răspunde la solicitarea de e-mail pe care o primim.
  • Monitorizarea și analizarea unor tendințe precum:
    • Istoricul cumpărăturilor
    • Rapoartele de vânzări
    • Comportamentul pe site
    • Click-urile în cadrul e-mail-urilor și e-mail-urile deschise
  • Să ne promovăm produsele și serviciile prin:
    • Marketing prin e-mail
    • Publicitate, inclusiv re-targetare prin Google și Facebook
    • Notificări

Cum partajăm informațiile personale?

Putem folosi furnizori de servicii în legătură cu operarea și îmbunătățirea site-ului, pentru a asista la anumite funcții, cum ar fi procesarea plăților, transmiterea prin e-mail, efectuarea de sondaje sau concursuri, găzduirea de date, soluții de marketing și analiză, gestionarea anunțurilor noastre și câteva aspecte legate de asistența tehnică și de clienți. Luăm măsuri pentru a ne asigura că acești furnizori de servicii accesează, prelucrează și stochează informații despre dvs. numai în scopurile pe care le autorizăm, cu condiția respectării obligațiilor de confidențialitate. Acești terți sunt selectați cu o grijă deosebită astfel încât datele dvs. să fie prelucrate doar în scopurile pe care noi le indicăm.

De asemenea, am putea partaja datele tale către parteneri de afaceri ca urmare a unui efort comun de a oferi un produs sau un serviciu.

Partajăm, de asemenea, datele tale către alte companii din grup.

Vom putea, de asemenea, furniza informațiile tale cu caracter personal și către parchet, poliție, instanțele judecătorești și alte organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.

Ne vom asigura, în limite rezonabile, că datele tale nu părăsesc Spațiul Economic European, însă, în măsura în care vom transfera date către state din afara SEE, ne vom asigura, în toate cazurile, că transferurile sunt legitime, având la baza consimțământul tău explicit sau alt temei legal.

Cât timp stocăm datele?

Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 5 ani de la încetarea contractului sau ultima interacțiune cu noi, cu excepția existenței unor termene mai lungi în legislația aplicabilă.

După încetarea perioadei, datele cu caracter personal vor fi distruse sau șterse din sistemele informatice sau transformate în date anonime pentru a fi utilizate în scopuri de cercetare științifică, istorică sau statistică.

Reține faptul că în anumite situații expres reglementate, stocăm datele pe perioada care ne este impusă de lege.

Care este temeiul legal pentru prelucrare?

Prelucrăm datele tale cu caracter personal doar în conformitate cu legislația aplicabilă. În funcție de circumstanțe, putem utiliza unui sau mai multe temeiuri legale. Dacă ești beneficiar al serviciilor și/sau produselor noastre, vom prelucra datele cu caracter personal în temeiul contractului, deoarece prelucrarea este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract între tine și noi. Pentru activități de marketing, vom solicita consimțământul, însă îl poți retrage u în orice moment prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare („unsubscribe”) din fiecare e-mail sau prin transmiterea unei cereri scrise la adresa de e-mail -gdpr@nomasvello.ro. Unele prelucrări de date se efectuează în temeiul legii, ca de exemplu păstrarea informațiilor financiare pe o perioadă de 10 ani. De asemenea, este posibil ca în funcție de circumstanțe, să utilizăm ca bază de prelucrare interesul vital și/sau interesul public.

În privința categoriilor speciale de date (datele biometrice și datele privind sănătatea), utilizăm consimțământul explicit pentru prelucrare.

Securitate și confidențialitate

Implementăm o varietate de măsuri de securitate administrative, manageriale și tehnice pentru a ne ajuta să îți protejăm informațiile personale. Compania noastră are diverse standarde de control intern care se referă în mod specific la manipularea informațiilor personale. Acestea includ măsuri adecvate pentru a ajuta la păstrarea informațiilor pe care le colectăm online. Personalul și colaboratorii externi sunt instruiți să înțeleagă și să respecte aceste aceste măsuri prin diverse instrumente, precum traininguri periodice și/sau acorduri de confidențialitate. Cu toate acestea, internetul nu este mediu sigur, de aceea te încurajăm să iei toate măsurile de precauție pentru a îți proteja informațiile personale în timp ce te afli pe Internet. Deși am implementat o serie de măsuri și depunem constant eforturi pentru a preveni incidentele de securitate asupra datelor cu caracter personal. În eventualitatea unui incident, dacă acesta prezintă riscuri ridicate pentru tine vom depune toate eforturile pentru a furniza o notificare în termen de 72 de ore de la aflarea de către echipa noastră a evenimentului.

Care sunt drepturile tale?

Drepturile tale conform Regulamentului GDPR sunt următoarele:

  • Dreptul de retragere a consimțământului
  • Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor tale
  • Dreptul de acces asupra datelor
  • Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete
  • Dreptul de ștergere („dreptul de a fi uitat”)
  • Dreptul la restricționarea prelucrării
  • Dreptul de a transmite datele pe care le avem despre tine către alt operator
  • Dreptul de a te opune prelucrării datelor
  • Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri
  • Dreptul de a te adresa justiției
  • Dreptul de o plângere în fața unei Autorități de Supraveghere

Te rugăm să reții că:

  • Îți poți retrage consimțământul pentru marketing direct în orice moment prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare din fiecare e-mail/sms sau alt mesaj electronic.
  • Îți poți retrage oricând consimțământul pentru prelucrarea datelor privind sănătatea, prin transmiterea unei cereri scrise, semnate și datate la adresa de e-mail: gdpr@nomasvello.ro
  • Dacă vrei să îți exerciți drepturile, o poți face prin transmiterea unei cereri scrise, semnate și datate la adresa de e-mail: gdpr@nomasvello.ro
  • Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Există excepții, de aceea fiecare cerere primite va fi analizată astfel încât să decidem dacă este întemeiată sau nu. În măsura în care cererea este întemeiată, îți vom facilita exercitarea drepturilor. Dacă cererea este neîntemeiată, o vom respinge, însă te vom informa asupra motivelor refuzului și asupra drepturilor de a depune o plângere la Autoritatea de Supraveghere și de a te adresa justiției.
  • Vom încerca să răspundem solicitării în termen de 30 de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcție de diferite aspect, precum complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a te identifica într-un termen util.
  • Dacă, deși depunem toate eforturile, nu reușim să te identificăm, iar tu nu ne furnizezi informații suplimentare pentru a reuși să te identificăm, nu suntem obligați să dăm curs solicitării.

Întrebări, solicitări și exercitarea drepturilor

Dacă ai întrebări sau nelămuriri cu privire la prelucrarea informațiilor tale sau dorești să îți exerciți drepturile legale sau ai orice altă îngrijorare cu privire la confidențialitate, ne poți scrie la adresa de e-mail gdpr@nomasvello.ro

De asemenea, datele de contact ale responsabilului nostru cu protecția datelor sunt:

Nume:

 

Aurelia Vlascianu
Adresă e-mail:

 

gdpr@nomasvello.ro

 

 

Ultima actualizare: 15.01.2019

Copyright nomasvello.ro